Despre mine

vineri, 3 aprilie 2020

MEDII DE VIAȚĂ

         CLASA ALBINUȚELOR 

Dinozauri, poluarea apei, cântece vesele, aspecte live din Dublin... Sunt aspecte din activitatea de astăzi.... Pinguini live intr-o gradina zoologica din Dublin


Dacă iubim animalele si mediul lor ne-am gândit să începem activitatea noastră cu un cântec vesel ,,Jocul animalelor'' pentru a ne destinde puțin ,educație muzicală putem face oriunde ne aflăm .









Tyrannosaurus Rex „șopârla tiran”


Dinozaur prădător de dimensiuni mari și cel mai renumit dinozaur.Speciile dispărute sunt subiecte 
de discuție destul de plăcute pentru copiii de aceea m-am gândit că această aminație îi va încânta și stfel am decoperit multe despre Tyrannosaurus Rex.







Ziua mondială a apei se marchează anual la 22 Martie. Este o zi în care sărbătorim apa şi în care se atrage atenţia, la nivel mondial, asupra populaţiei care suferă de lipsa apei.

Poluarea apei

Principalele surse de poluare a apei sunt zonele urbane, industria și agricultura ,am considerat ca 

ii va sensibiliza pe copiii si vor fi mai atenți la activitățile pe care le vor face pentru protejarea acestei resurse naturale atât de vitală organismului uman

Am inceput să observăm zilnic în grup dar și individual aspecte din grădini zoologice ale diverselor specii de animale,

Rezultate Căutare




La scoala la orele de lectură am urmărit aventurile lui Aplolodor de Gellu Naum si am fost curiosi să descoperim imagini live cu pinguini....călatorind noi prin lume am ajuns in ...Dublin ,înr-o grădină zoologică și acolo ne așteptau pinguinii.Călătoria noastră continuă...
,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Caravana „Vacanță în Siguranță” la Școala Gimnazială Bălilești

  Caravana „Vacanță în Siguranță” la Școala Gimnazială Bălilești Pe data de 21 august 2024, Școala Gimnazială Bălilești a fost gazda unui ev...