Despre mine

miercuri, 1 aprilie 2020

ȘCOALA DE ACASĂ






Școala de acasă....am continuat activitatile noastre si astazi 1 aprilie .Am inceput activitatea cu observarea activitatii berzelor https://wildliferomania.com/live/barza-alba-carpinis/.Cuibul era gol , au plecat sa-si caute hrana.Vom continua sa monitorizam activitatea lor.
Aplicatia https://www.mozaweb.com/ro//ne-a fost de un real folos pentru observarea cerealelor.Știm că cerealele sunt plante din familia gramineelor cultivate pentru obținerea grăunțelor care servesc ca hrană omulului. .Alcatuirea unei plante ,raspandirea pe glob,teste sunt cateva activitati le care le-am facut aici.Activitatea noastră virtuală a continuat cu observarea stejarului în cele patru anotimpuri Formarea Pământului și a Lunii o altă aminație care prezintă modul de formare al formare a Pământului și a Lunii.
Am călătorit de multe ori alături de prietenul nostru PAXI , astăzi am descoperit Stația Spațială Internațională,  o stație spațială locuibilă, la construcția căreia au participat 16 state.Noi am observat de multe ori cu ajutorul aplicației skyview,dar nu cu mozaik3d.




Un comentariu:

Caravana „Vacanță în Siguranță” la Școala Gimnazială Bălilești

  Caravana „Vacanță în Siguranță” la Școala Gimnazială Bălilești Pe data de 21 august 2024, Școala Gimnazială Bălilești a fost gazda unui ev...