Despre mine

joi, 29 iunie 2023





Diseminare proiect eTwining ,,Să ne cunoaștem,copiii ,taine despre meserii,prof.inv primar ,Neagoe Simonica Sonia ,Școala Gimnazială Bălilești

Sunt încântată să vă prezint proiectul nostru intitulat "Să ne cunoaștem, copiii, taine despre meserii". Acesta este un proiect desfășurat în cadrul programului eTwinning, care are ca scop familiarizarea copiilor cu diferite meserii și explorarea diversității lumii profesionale.Scopul
principal este de a oferi copiilor oportunitatea de a descoperi și înțelege diferite meserii, precum și de a le explora prin intermediul activităților practice și al colaborării internaționale. Proiectul este deschis copiilor din învățământul primar și a fost conceput pentru a dezvolta curiozitatea, creativitatea și spiritul de echipă.

Prin intermediul proiectului "Să ne cunoaștem, copiii, taine despre meserii", ne-am propunem să:

Facem cunoștință cu diferite meserii: Am explorat diverse meserii, de la cele tradiționale la cele emergente, și am descoperit aspectele lor principale, precum responsabilitățile, abilitățile necesare și impactul lor în societate.

Organizăm activități practice:Am organizat ateliere, experimente și vizite în care copiii vor putea experimenta în mod practic aspectele diferitelor meserii. Aceste activități vor permite copiilor să-și dezvolte abilități și să-și formeze o înțelegere mai profundă a fiecărei profesii.

Colaborăm cu alte școli: Am stabilit parteneriate cu alte școli din diferite țări,respectiv Republica Moldova, pentru a împărtăși experiențe și perspective cu privire la meserii. Am  realizat sesiuni de comunicare online în care copiii s-au prezentat și au discutat.

Promovăm competențele digitale: Pe lângă explorarea meseriilor, proiectul nostru va încuraja utilizarea tehnologiei și dezvoltarea competențelor digitale. Am utilizat  platforme online, instrumente de comunicare și resurse digitale pentru a spori interacțiunea și colaborarea între copii.

Suntem foarte entuziasmați de acest proiect și prin itermediul acestuia am  oferit copiilor oportunități valoroase de învățare și dezvoltare personală. 


https://docs.google.com/document/d/1me5sqJcZH_9gSuzA2OqTFgXMk6-ypj_2kcyHD1hyULE/edit?usp=sharing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Caravana „Vacanță în Siguranță” la Școala Gimnazială Bălilești

  Caravana „Vacanță în Siguranță” la Școala Gimnazială Bălilești Pe data de 21 august 2024, Școala Gimnazială Bălilești a fost gazda unui ev...